2 Chemin de Rappetout, 47310 Estillac, Francie
Appartement T2 se nachází v destinaci Estillac a nabízí ubytování s balkonem a bezplatným Wi-Fi. Výstaviště Agen se nachází 5,5 km daleko, Stade Armandie 6,4 km a Agen Bon-Encontre Golf Club 13 km. Ubytování poskytuje terasu a neplacené soukromé parkoviště. Walibi Sud-Ouest se nachází 3,4 km odtud. Tento apartmán s klimatizací má 1 ložnici, TV s plochou obrazovkou, jídelní část a kuchyň s lednicí a mikrovlnnou troubou. Golfové hřiště Albret se nachází 29 km od ubytování Appartement T2 a Espalais Golf Club je 36 km daleko. Letiště Bergerac Dordogne Périgord leží 89 km od ubytování.
Průměrné hodnocení na škále od jedné do deseti.
1 Recenze
Rozpis ceny
1,510 Kč / noc** Zobrazované ceny jsou přibližné za 1 noc.
"Vraiment Très bien , calme , propre , le gérant très sympa et à l’écoute"
"Rien ! Tout allait très bien"
Chcete-li zjistit, co je zahrnuto v pokoji, zobrazte si seznam dostupných pokojů a klepněte na jeho název pro podrobný popis.
Appartement T2 může vyhovět Vašim požadavkům, napište je v příštím kroku.
"J'ai apprécié la disponibilité de l'hôte malgré cette réservation de dernière minutes. J'ai pu accéder à l'appartement très facilement avec un personne en charge de m'accueillir à l'arrivée."
"The appartment was very new and clean, well equipped and very well located in the very center of Argelès-Gazost. For our toddler there was a cot, high chair and even a bath and cuttleries. The appartment was very spacious and modern."
Avis de Nadine Le Balandrau-Centre Argelès Gazost
"Un espace pour chaque chose du quotidien, et une baignoire qui permet de ce détendre pleinement."
"Appartement agréable et assez spacieux pour 2 personnes. L'équipement est complet avec même quelques denrées alimentaires de dépannage. Bien situé et au calme."
Avis de Clara Duplex cosy près du cœur d'Aubusson
"L efficacité, la réactivité, la gentillesse de la dame qui s occupait de la conciergerie. 20/10 pour elle Merci"
Avis de Jean Le petit soleil - Vue Mer et bureau by Alto Service
"Cadre très agréable et logement en pleine campagne et au calme, tout était parfait"
Avis de Hervé Le nid de l'Oison - Magnifique duplex pour 2
"Tout étais parfait. Très propre. Coconning joliment décorée avec beaucoup de goût . Je n'hésiterais pas à en parlant autour de moi pour un séjour à Disney."