Joli t1
Rue Sigaudy, 83600 Fréjus, Francie
Joli t1 nabízí ubytování v centru města Fréjus. Pláž Plage de Port Fréjus se nachází 1,9 km odtud a Vlakové nádraží Gare de Saint-Raphaël-Valescure 4,1 km. Festivalový palác Cannes se nachází 37 km od tohoto apartmánu a Parfumerie Fragonard – L'usine historique Grasse 44 km. Tento apartmán má 1 ložnici a kuchyň s lednicí, mikrovlnnou troubou a kávovarem. K dispozici je TV s plochou obrazovkou. Chateau de Grimaud se nachází 34 km od ubytování Joli t1 a Le Pont des Fées je 34 km daleko. Letiště Nice Côte d'Azur leží 57 km od ubytování.
Nejoblíbenější vybavení
Rozpis ceny
1 659 Kč / noc** Zobrazované ceny jsou přibližné za 1 noc.
Zobrazit dostupnost
Chcete-li zjistit, co je zahrnuto v pokoji, zobrazte si seznam dostupných pokojů a klepněte na jeho název pro podrobný popis.
Podmínky ubytování
Joli t1 může vyhovět Vašim požadavkům, napište je v příštím kroku.
Hodnocení hostů
"Une maison impeccable et accueillante, avec une literie ultra confortable 🛏️ et une déco qui crée une ambiance chaleureuse. La cuisine est parfaitement équipée, idéale pour préparer ses repas 🍳🥗. Les petits détails (shampooing, jeux de société, attentions surprises 🎲🧴) rendent le séjour encore plus agréable. Les propriétaires sont flexibles et très sympathiques 👏. Un vrai coup de cœur, que nous recommandons sans hésiter !"
"The size of the apartment. And friendly host. When we missed a towel, there was action direclty to solve the problem. And it is a sunny apatment."
Tanja Élégant appartement
"La disposition de l'appartement, orientation sud donc ensoleillé sans vis à vis trop direct. La place de parking, très pratique surtout dans ce quartier L'optimisation des espaces Les équipements mis à disposition Le petit geste d'accueil Tout le nécessaire pour se sentir chez soit en quelques minutes La réactivité et l'accueil de l'hôte Laurence"
Ltouitou T2 Duplex Chartrons avec parking
"L'emplacement idéal, accès aux commerces et au port à pied."
Gerard T2-3 plein centre de Bandol
Další hotelové skvosty v Fréjus
Le Lagon bleu, le Flore 16 avec jardin privatif tennis piscine
Joseli
Le Lagon Bleu - Fidji 12 - Rez de jardin privatif - Tennis - Piscine
Camping Siblu Le Montourey
Logement indépendant à Fréjus
Camping le Montourey Siblu
Le cabanon
Benvengudo a Freju